The best bookmaker bet365

Дървен материал от www.emsien3.com

Laser u dentalnoj medicini

Laser predstavlja evoluciju u dentalnoj medicini i podrška je standardnim stomatološkim procedurama. Koristi se u oralnoj kirurgiji, parodontologiji, liječenju afti, herpesa, smanjenju osjetljivosti vrata zuba, liječenju korijenskih kanala te za izbjeljivanje zuba. U odnosu na tradicionalne metode i kirurške uređaje, laseri su nježniji, predvidljiviji te u mnogim slučajevima bezbolni i bez primjene lokalnog anestetika. Liječenje i oporavak pacijenta traju kraće i manje su neugodni

Desenzibilizacija preosjetljivih zubnih vratova laserom provodi se u slučaju povećane osjetljivosti zuba na vanjske podražaje, osobito hladno.To se izvodi posebnom tehnikom uz pomoć biostimulacije laserskim zrakama određene valne duljine.

Izbjeljivanje zuba laserom ne oštećuje zubnu caklinu. Koriste se laserske zrake specifične snage koje neškodljivo izbjeljuju zube.

Afte i herpes učinkovito se tretiraju laserom. Pacijent trenutno osjeća olakšanje. Laser uništava virus herpesa i bolesno tkivo te istovremeno potiče zdrave stanice na ubrzano obnavljanje i cijeljenje. Laserska zraka mijenja neurokemizam živčanog sustava te na taj način suzbija bol.

Bolovi u temporomandibularnom zglobu. Imate li problema uslijed otvaranja usta, osjećate bol i čujete pucketanje u zglobu, primjena lasera riješit će Vaše tegobe. Koristi se izravnim postavljanjem na bolne točke gdje djeluje biostimulacijski i analgetski.

Endodontsko liječenje primjenjuje laser u prethodno obrađenim kanalima. Tanko optičko vlakno uvodi se u kanal te uništava zaostale bakterije. Nakon primjene lasera, čak i kod velikih upalnih promjena oko korijena zuba nisu uočene komplikacije nakon zahvata.

Parodontološka terapija uz primjenu tradicionalnih tehnika skidanja kamenca, koristi laser čija energija selektivno cilja samo upaljeno, a nedirnutim ostavlja zdravo tkivo čime dolazi do smanjenja dubine parodontnog džepa.

Online bookmaker Romenia betwin365.webs.com