The best bookmaker bet365

Дървен материал от www.emsien3.com

Endodoncija

Što je  endodoncija?

Vaši zubi sastoje se uglavnom od tvrdih, ali i od nekih mekih tkiva. Tvrda tkiva su caklina, dentin i cement dok je meko tkivo zubna pulpa odnosno splet živaca, krvnih žilica i vezivnog tkiva koji se nalaze unutar pulpne komore. Endodoncija je grana stomatologije koja se primarno bavi liječenjem mekih zubnih tkiva i čišćenjem korijenskih kanala u kojima je meko tkivo smješteno. Terapija korijenskog kanala je najčešći postupak kojim se bavi endodoncija.

Meko tkivo igra važnu ulogu u razvoju i rastu zuba, ali kada proces rasta završi, najvažnija funkcija pulpe je sposobnost reagiranja na podražaje kao što su toplo i hladno. Ova sposobnost je također vrlo bitna jer ukazuje da nešto nije u redu i da potražite pomoć stomatologa. Ukoliko je pulpa prisutna i zdrava, treba ju očuvati, ali ako je ona uklonjena pri dobro provedenoj endodonskoj terapiji nećete niti osjetiti da ju nemate te će zub nastaviti svoju funkciju kao i do tada. Loše provedena terapija neće dovesti do željenih rezultata, a posljedica će biti ponavljanje tretmana, neki od kirurških zahvata ili čak uklanjanje zuba kao najgora opcija.

U našoj ordinaciji koristimo najnoviji  i tehnološki najmoderniji sustav strojne endodoncije - Reciproc sustav

Svima dobro poznato "vađenje živca" iz zuba se uvijek vezuje uz nešto bolno i nelagodno i potrebno je tri, četiri ili više puta doći u ordinaciju da bi se zub "izliječio".

Reciproc predstavlja potpuno novi koncept u liječenju korijenskih kanala zubi. Postupak sa ovim sustavom je potpuno siguran,brz,jednostavan i bezbolan. Liječenje zuba samo u jednoj posjeti u većini slučajeva.

Bezbolan, siguran, brz, štedi vrijeme i novac.

VDW Gold Reciproc - provjerena njemačka kvaliteta

Endodontsko liječenje (liječenje zubne pulpe odnosno “živca”)

je postupak koji se izvodi u cilju očuvanja zuba kojem je zubna pulpa  nepovratno oštećena. Tijekom endodontske terapije uklanja se oštećena pulpa  unutar korijena zuba, korijen se temeljito čisti i dezinficira te puni trajnim ispunom.Jedina alternativa endodontskoj terapiji je uklanjanje zuba u potpunosti tj. vađenje zuba, ali to je posljednja opcija. U svakom slučaju, zub je potrebno prvo probati izliječiti.

Simptomi bolesti korijenskog kanala i zubne pulpe

Do infekcije zubnog kanala ili živca najćešće dolazi zbog karijesa ili frakture zuba. Kada bakterije prodru u unutrašnjost zuba, dolazi do upale zubne pulpe, što često rezultira jakim bolovima. Ponekad do odumiranja živca može doći polako i bezbolno, zbog sporo napredujuće infekcije. Bakterije kroz korijenske kanale napreduju prema kosti te tamo uzrokuju upalu (apsces ili granulom).

Strojna endodoncija

Strojna endodoncija najsuvremenija je stomatološka tehnologija kojom se povećava uspješnost izlječenja zubnih korjenova i istodobno skraćuje trajanje terapije. Savitljiva nikal-titanska svrdla brzo i učinkovito uklanjaju inficirana tkiva i oblikuju kanal za trajno punjenje. Kako bi se spriječila instrumentacija preko vrška korijena, koriste se digitalni mjerači dužine, tzv. apex lokatori.

Često postavljana pitanja

1. Što je endodoncija?

Endodoncija je dio stomatologije koja se bavi liječenjem mekih zubnih tkiva i čišćenjem korijenskih kanala u kojima je meko tkivo smješteno.

2. Kako nastaje zubobolja?

Zubobolja nastaje zbog upale mekih tkiva unutar Vašeg zuba ili frakture zuba; upala spleta živaca i krvnih žilica odgovorna je za nastajanje zubobolje.

3. Kako se riješiti zubobolje?

Jedini način da zubobolja prođe je posjetiti stomatologa i započeti endodontsko liječenje.

4. Da li je zub bolje liječiti ili izvaditi?

Vađenje zuba treba uvijek biti posljednja opcija. Niti jedan zubni nadomjestak nikada ne može biti kao Vaš vlastiti zub. Uklanjanje zuba treba uslijediti tek ako niti jedna terapijska metoda nije polučila željeni rezultat.

5. Natekao mi je zub ali me ništa ne boli. Zašto?

Pojava zaobljenog izbočenja na jezičnoj ili obraznoj strani usne šupljine upućuje na fistulu. Fistula je kanal koji prolazi kroz kost, a spaja vršak korijena zuba i površinu sluznice. Kroz fistulu se ponekad može cijediti manja ili veća količina žućkastog gnoja i to najčešće bez osjećaja boli.

Online bookmaker Romenia betwin365.webs.com